۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

با افزایش ۱۰ درصدی؛

۱۱۷۶ صندوق رای در خراسان شمالی برپا می‌شود

۱۱۷۶ صندوق رای در خراسان شمالی برپا می‌شود

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از افزایش ۱۰ درصدی صندوق‌های رای نسبت به دوره گذشته خبر داد و گفت: هزار و ۱۷۶ صندوق رأی پیش بینی شده است که امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر شنبه در ستاد مدیریت بیماری کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت کرونا در کشور و خراسان شمالی رو به بهبود می‌رود اما باید این روند ادامه داشته باشد تا در روزهای انتخابات شرایط آرامی داشته باشیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نباید با سهل انگاری در آستانه انتخابات وارد پیک پنجم کرونا شویم.

وی از افزایش ۱۰ درصدی تعداد صندوق‌های رأی در استان نسبت به انتخابات دوره گذشته خبر داد و افزود: هزار و ۱۷۶ صندوق رأی پیش بینی شده است که با تاکید بر حفظ سلامت مردم در صورت نیاز امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

برادران بیان داشت: علاوه بر تمهید نیازمندی‌های بهداشتی لازم برای عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی همچنین با تأیید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا حضور یک نفر ناظر سلامت و بهداشت در شعب الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هر گونه تبلیغات در فضاهای بسته ممنوع است، تصریح کرد: فضاهای بسته ویژه عوامل اجرایی ستادهای انتخابات خواهد بود که البته حداکثر تعداد این افراد ۲۰ نفر است.

وی با بیان اینکه مراسم‌ها و تجمعات در فضاهای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک خواهد بود، گفت: بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا دستگاه‌های اجرایی باید فضاهای رو باز خود مانند سالن‌های ورزشی را به طور عادلانه در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهند.

کد خبر 5222925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha